AFTER SKI!

Nu är man hemkommen efter after ski o d var raj raj ^^ Felicia tyckte d var skoj skoj! =) Nu blir d mat o sen blir d bastu igen, HÄRLIGT HÄRLIGT!! =)

Idag har vi vart ute o promonerat och felicia har då plockat alla burkar då hon ska panta alla o ta pengarna o spara dom till en egen teve tydligen ^^ Sen så satt vi o solade o spelade Råttfällan då jag vann ^^ Haha yeah jag har fortfarande de i mig!! ^^ O sen spöade Felicia sin pappa ( min bror magnus..)

Ja, jag lägger inte in några mer bilder nu då det tog AS lång tid igår o lägga in en bild så ni får bildbomb efter sälen veckan! ^^

Nu ska jag få lite mat i magen sen blir d o bada bastu ^^

Kommentarer
Postat av: Tova

Åh, Sälen, vad roligt! :) och bastu var det år och dar sen jag badade känns det som, hihi!

Hoppas ni haft en bra onsdag!

kramar

2010-04-21 @ 14:58:32
URL: http://trasslet.se

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0