En grå fredag

Skulle städa o färga håret på sambon igår men vart så nere av någon anledning så jag städade bara toaletten.. Sen satt jag i soffan o lyssna på "kärleks sånger till ett barn" och lillen guppade för fullt! <3

Men idag ska det städas, inhandla det sista sen ska jag till Lisa o hämta lite stolar för annars har folk inget o sitta på ^^ Nåja, det knepiga blir hur vi ska få plats o äta :P Nåja, det löses sig nog på ett o annat sätt..

I morgon kommer då. Svärföräldrarna med sambons morfar o hans tjej och sambons farmor..

Sen på söndag då kommer. Mamma, Felicia o Magnus o KANSKE berra int säkert än men vi får se..

Nästa år, då ska vi ha en större lgh ELLER så åker vi bort :P O andra sidan ksk jag inte orkar laga mat nästa påsk :P Hahaha, nåja..

Ska ta o äta lite frukost nu så lillen blir lugn.. <3


Vet ni vad jag längtar till? FÖRUTOM att lillen kommer ut? :P Att bara gå ute när det är varmt man kan gå i kjol/shorts med linne lr t-shirt o äta glass o bara njuta! Åhh!!

LISA, d kommer bli många promenader för dig!  Hehehe ^^

Sommaren kommer o flyga förbi, det vet jag! Fyller år o då ska vi vara hemma för hela familjen är där då och jag sa till Dennis att det är okej att han drar iväg om han vill festa för det är ändå sista året han kan d utan att lillen blir ledsen lr ngt :P Å nästa år ksk Dennis vill vara med o dansa runt midsommarstången lr ngt ^^ (inte för att jag tror de men jag kan väl hoppas! haha!! ) sen så ska jag ju vara kvar för att bara njuta och grilla en massa, åhh! Vet ni hur mycket jag suktar efter grillat kött?! FET GO SALLAD? Grillad majs kolv? Åhhhh! GE MIG SOMMAR! Men iof en sak längtar jag inte till att d ska vara så FÖRBANNAT varmt bara kommer ju se ut som en valross juh! Nåja, sen ska jag ju pyssla en massa o bara vila upp mig o sen har jag tänkt att åka ner till Gekås också.. :) Fast jag har funderat att det är nog bäst att göra de i Juni lr ngt då jag inte är så stor :P Men men får se vem/vilka som följer med.. För det går nog inte att jag kör :P Magen kommer vara ivägen o mina korta ben når inte ner! Haha, vilket elände det ska vara :P Åhh hur ska vi då stor handla?!?!?! :O

O Dennis han pratar redan om marknaden som är i filipstad första helgen i sept o längtar dit o jag säger att det inte är säääkert att vi kommer dit i år pga vi ksk ligger på BB, det vet man aldrig :P Nåja, han får väl åka dit om han vill :P Men utan mig för jag kommer nog inte palla! :P Nu önskar man verkligen att man bodde i samma stad som familj/släkt osv.. Kan inte alla ni flytta hit ist?

Nej, nu FRUUUKOST! 

See yaaah!

Kommentarer

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0