Fart fylld helg

Idag har vart en riktigt slappar dag.. Sov länge o bara softat i soffan idag, det BEHÖVDES!!

Somnade flera gånger på soffan men d var skönt d oxå men e super trött nu så ska nog dra mig till sängen snart..

Inge kul att de snöa heller idag, vill ju ha sol så de verkligen känns att våren e på G..

Igår var ju mamma, bröderna o felicia här :)

De kom lite efter 13 o de vart mat o prat :) Felicia var på puss o kram humör men d är så härligt o få dessa kramar o pussar ifrån henne! <3 Hon ville då att jag skulle ha följt med de hem men näje, ska på ultraljud o sen blir d sälen nästnästa vecka så hon överlever :)

Sen efter maten gick vi ut i vår vädret. Felicia ville gå till lekparken så d gjorde vi :) Så gungade lite o så så där o busade på hög nivå! Sen gick vi runt, över bron o tillbaka. Härligt :)

Sen in o fikade o sen drog vi till Marieberg för Felicia behövde nya gympa skor så d inköptes :) Riktigt fina hello kitty skor vart de :)  Jag o Dennis följde med o där runt 18 så skildes vi åt och jag o Dennis åkte hem o dog på soffan typ :P Var riktigt slitna, ialf jag! :P

Idag har lillen haft en riktigt sparkar dag :P Kunde till o med ser magen röra sig precis där lillen sparka ^^ *MAGISKT!*

Felicia låg o lyssna på magen o hörde "blupp i blupp i blupp blupp" o sa att bebisen prata ^^ O sen fick mamma känna o efter en väääldigt lång stund så kände hon :) O Magnus också men inte Berra.. Men d lär komma fler chanser. Bästa tillfället är faktiskt på kvällen har jag märkt..

Dennis var så snäll o sörvade mig hela dan ida.. Med saft, mackor, mat, o glass o allt möjligt! Vad skulle jag göra utan han?!

Nej nu säger jag gonatt!

Kommentarer

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0