Full igång!

Har varit på stan med Dennis o köpt ny bh, köpte två för priset av en, de ni!! Haha, å sen hitta jag en tröja/klänning på rea ^^^Dock hade jag velat finna några shorts men ack ack inga där inte :( Bara massa jeans o kjolar i storlek 44 typ :P Ingen ide! :P

Sen så gick jag hem o började tvätta, o har målat de där figurerna jag köpte på IKEA :)



O Dennis interjuv gick fin fint! :) Det är vaktmästar jobb och ungdomsgårds personal o kamratstödjare osv som de söker inom Kommunen så han ska dit igen på fredag så vi håller tummarna ännu hårdare nu! :) Men det verkar vara ljust! För de sökert typ 150 stycken och tydligen så var det många som var där på interjuv men många som bara gick dit o hörde och gick sen igen.. Man var tvungen o boka en ny tid om man var intresserad så d gjorde min söta Dennis! <3 O sen så sa dom där själva att om han börjar nu och slutar i dec så har han ju rätt till A-kassa :P Haha jag tänkte bara "jaha o det säger dom? ska de inte se till att man har ett jobb istället?" Men o andra sidan så äre ju snällt att de tänkte så oxå men ändå! :P Haha, men men vi håller tummarna för pappa Dennis!! <3

Nej, nu ska jag ner till tvätten igen, see yaah!

Kommentarer

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0