gissa!

Har lite så där ångest :S Äcklig ångest!! Men men de lär väl gå över antar jag..

Annars har jag vart ute o gått idag, härligt härligt! O så vart d grillat gud vad jag har längtat efter de må ni tro!!

Så nu får de bli ännu varmare ute så man kan sitta ute o käka.. Tyckte de var lite väääl kyligt för de speciellt när vi har skugga på vår balkong.. :( 

Jon kom förbi o jag spöade gubben i golf! Herregud kan de ske ens? Jag spelar inte ens golf, de var nybörjar tur!!

Nåväl, nu har jag något att skryta om ialf! :P

Efter det så började jag greja med gamla pärmar.. Tog ur gamla papper o tömde så man får några lediga pärmar.. Så satte fast gamla papperna med såna där som man sätter fast kablarna med :P Lite uppfinningsrik får man vara.. Tänker inte bli en sån som har ett HELT rum med pärmar med gamla papper från 20 år tillbaka liksom.. Okej med ett år tillbaka men inte mer, vägrar..!

Sen ja, nu sitter jag här o funderar på gå å lägga mig fast jag vill inte att de ska bli som i natt.. Usch fy böveln! 

Har inge skola imårn, d blir på tisdag ist.. Så d blir göttis! Sen på onsdag smäller de! Då får vi veta om d är en pojk lr tjej!  VAD TROR NI?

Mormor - Tjej
Felicia - Tjej
Magnus - Tjej
Farmor - Tjej
Dennis - Kille
Jag - Tjej


GISSA NU!! :D

Kommentarer
Postat av: Mia

Jag tror också det blir en tjej! Försökt få Steffe o gissa, men han törs inte!

Ring eller sms:a så fort ni vet!

Är såååååå nyfiken!

2010-04-12 @ 07:27:15
Postat av: Lisa

Jag tror 2 könad :p HAHA ne jag tror också tjej !

2010-04-12 @ 10:22:28
URL: http://misslizi.blogg.se/

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0