goa gratängen!

Låg på soffan en stund förut o pling pling sa de på dörren o där stod El rasmus i hög person ^^ Var trevligt o se han var ju typ 1 år sen lr ngt jag såg han ialf :P

Efter det så drog jag o Dennis upp på stan o kollade in hms baby avd men de hade slut sålt på "i love mum, i love dad" mössorna :( så jag ska nog köpa dem via nätet ialf! :)

Sen gick vi o handla lite mat för ikv blir d potatis gratäng o någe gott o sallad!  MUMS!

Nångång i veckan ska vi grilla har vi bestämt oxå å dåå minsann ska jag banne mig ha grillad majskolv! Åhå vad jag längtar! :)

Nu tvättar vi ialf o behöver inte gå ner förräns kl 19 då våran tid e slut så de e göttmos!

Nu ska jag softa, lite huvudvärk på G känner jag :(

o ikv blir d DH!! ÄNTLIGEN!!!!

Kommentarer

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0