Home, sweet home

Ja jag kom hem sent i går kväll.. As trött som en babian var jag..  Men magen var hungrig så d vart o äta ngt innan läggdags..

Sen så sov jag som aldrig förr typ :P Hehe, Dennis fick vakna i morse o känna William ha sitt gympa pass ^^

Sen så åt vi frukost ihop o drog o handla o jag har städat lite o packat in alla saker som jag hade med mig till sälen.

Sen städade jag lite så pedantisk jag är :P

Precis ätit en glass^^ MUMS!

Idag blir d grillat med färsk potatis o sås, mummi mummi gott!  ^^


Till helgen är jag borta igen.. Mycket far o flyg.. Börjar kännas o börjar bli rätt jobbigt också.. Dröjer nog 1-2 veckor till sen kan jag inte köra bil längre så.. Får väl ta vara på tiden nu.. (?)


Kommentarer

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0