i hate it!

Gud vad det är irriterande när man är svin trött o somnar om o om på soffan t.ex. o så beger man sig till sängen o då kan man faen inte somna! Man vrider o vänder och gud, gaaaaalen!

Så var d igår!!! Låg säkert i 2h innan jag gick upp o satte på teven o bara titta på en film  i hopp med att jag skulle somna men ack, såg HEEELA filmen! Så typ vid 4 då gick jag o la mig i sängen igen o vips så sov jag...


Jag hatar sånt där!! O jag hatar att lillen ska sparka så infinalist precis när jag ska gå å sova så jag inte kan slappna av o sova utan måste känna o prata med lillen...

Idag skiner solen ialf ute.. Dennis sa att vi skulle ha grillgrejs när d vart sol ute så ksk idag? I dont know..

Jag drömer om en ny lgh. åka ner till gekås, ha lillen i min famn.. <3

Kommentarer

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0