jag kan int!

sitter här med en rygg som gör ont så jag har stoppat upp mig med kussar o allt men det börjar bli jobbigt o andas oxå då revbena tar i magen :P

idag har jag haft ont i huvudet hela dan o vart super trött hela dan, usch! :( läste på mina järntabletter att de har en långvarig effekt så d tar ett tag innan jag märker någon skillnad men men.. Bara jag får bra blodvärde så är jag nöjd.. Men jag har ju alltid haft lågt blodvärde så men så äre med sjukdomen jag har så ja..

Haha jag o mamma kom fram till idag att jag får nog sluta köra bil i juni då jag har för stor mage :P jag får fick långa skor så kan jag köra :P hahaha nej usch :P nu är d ju nackdel att inte Dennis har körkort men så äre..

Till veckan får jag vecka också om jag får dröm lgh men det tror jag ju inte då jag TROR jag står långt bak i kön men jag kan alltid HOPPAS!!  o jag får svar på lägenheter i ölrebro nu till veckan oxå så ja, d ska bli intressant o se om man får någe erbjudande.. O Fin fast lovade o ringa när de får uppsägningar nu oxå då de är snälla då jag förklarade läget ^^ D är ju bra! :)

Nej nu ska jag vara lite social här innan d blir tidig kväll..

Ha en fab lörda!

Kommentarer
Postat av: TinA

"fab"? O.o



vad bra att finfast lovade höra av sig! fast jag vet ju att du vill till Karlstad så jag hoppas samtidigt att Dennis får jobb där o polare att umgås med :)

2010-04-17 @ 21:08:58
URL: http://egoism.blogg.se/
Postat av: Tova

Vad är det för sjukdom du har? jag har också alltid haft lågt blodvärde (och lågt blodtryck), får typ svimningskänslor ibland :/



Jodå, allt rullar på hemma hos oss, har fått lite mer rutin i tillvaron nu när Elliot är 3 månader :)

Kramar

2010-04-17 @ 23:36:39
URL: http://trasslet.se

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0