kissa på mig nästan

Att William är nästan 25 cm är overkligt.. Tyckte det såg så trångt ut åt han på ultraljudet så usch att han ska växa 25 till är ju lite skrämmande! Lär ju blir SKIITA trångt!

Idag har W sparkat på rätt bra, så jag har känt som jag velat kissa på mig flera gånger :P

O att ligga på vänster sida gör svinta ont :( Men barnmorskan sa att det är normalt att man har ondare på en sida o mot underlivet under en period så o det gör ju ondare pga min sjukdom oxå så blää!

Så nu ska jag krya ner i sängen, vart en glädjande dag men ändå har den tagit kraft..

Nej, natti på er!

Kommentarer
Postat av: Mia

Grattis till den fantastiska blivande pojkmamman!

Vad sa dom om datumet för förlossningen? Blev det någon ändring i veckor?

Krama om varandra o klappa W från mig

2010-04-14 @ 09:03:02
Postat av: TinA

Hoppas du pallar fram tills det slutar göra ont, söt.

2010-04-14 @ 12:49:07
URL: http://egoism.blogg.se/

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0