miraklet

Idag har jag vart riktigt duktig tycker jag.. Tog tag i läxorna o arbetade mig igenom dem på 3 h..

Sen så har jag letat på nätet efter mössorna men ingen lycka så beställde ialf bodysarna med "i love mum" på ^^ Sen så får jag se om de kommer mer såna där mössor annars får jag göra egna lr ngt..

Jag har SÅN lust o åka till gekås nu alltså.. Mamma sa att jag skulle lägga undan lite pengar o så lär jag få pengar i sommar när jag fyller år... (HOPPAS JAG!) Så jag kan åka ner te gekås o handla bebis saker o kläder o lite sånt.. Gud vad jag kommer o strosa på barn avd.. (LYCKA!)

Nåja, nu sitter Dennis o Jon ute på balkongen o röker vattenpipa igen som Dennis inte har gjort på nästan ett år faktiskt.. (IMPONERAD!)

Nyss glott klart greys men idag var de faktiskt inte så ÅHH bra, var ju mest tillbaka blickar hur de hade de men men d är väl en grej som de måste ha med de oxå.. Men men..

Alltså, jag har tänkt på en sak.. När man sitter o tänker på att 9 månader inte är lång tid osv.. Men när man VÄL ÄR GRAVID så tycker man att månaderna går FRUKTANSVÄRT långsamt! Jag är bara i femte månaden nu o jag tycker det är EVIGHETERS tid kvar liksom.. Jag har gått halva tiden nu o liksom, ändå har jag det jobbigaste kvar :P Det varama sommar vädret och höga magen med vallningar o allting nej usch inget man ser fram emot.. Jag vill bara ha de lilla miraklet i mina armar o verkligen få in att JAG, JUST JAG HAR BLIVIT MAMMA! <3

Kommentarer

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0