Mumsigt!!

Sitter här i Malung efter ha åkt via råda då vi stannade vid pappas grav och tittade till den lite sen åkte vi till Hagfors där berra hälsade på en gammal kompis o nu sitter jag o väntar på min glass! ^^ Haha d är bra o vara gravid ibland! ^^

Annars så äre int så långt kvar till malung nu ^^

I karlstad vare sol men inte här uppe i skogan ^^ Här äre molnigt o det har kommit ner lite snö :O De ni!! Hehe

William har sparkat nästan hela resan hit till malung så jag hoppas att glassen lugnar ner han lite ^^

Uppdaterar mer sen nu ska jag njuta av min glass! =)

Kommentarer
Postat av: Lisa

Ja det kan jag förstå att det är :P mumsa i sej massa godsaker utan att få dåligt samvete :P haha .

Blir att jag tränar när syrran slutat jobba istället . Dom hade träning ute på Hundkappen o sjukt mkt folk på brukshundsklubben .. Så tar det lite senare istället :)

2010-04-18 @ 14:57:16
URL: http://misslizi.blogg.se/

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0