On the road

"Solens strålar försöker dra sig mot fönster karmen på högsta våningen medans fukten torkar bort.." Gud d lät ju lite som en början på en posi, herregud har inte skrivit sen gymnasiet.. Gud det är LÄNGE sen..

Näe men jag sitter faktiskt i köket och äter i min ensamhet, ska snart fixa ordning mig och åka till Forshaga där Berra väntar. Där efter ska vi åka till våran pappas grav o titta till har inte vart där sen gud vet å tusan när men ja, sen efter de åker vi vidare till sälen, ligger ändå på vägen så..

Mamma åkte idag tidigt och hon väckte mig för jag var tvungen o låsa dörren då "min" nyckel som går till mamma har vi lämnat till en bekant som ska vattna blommor osv så jag är utan nyckel!!!! :'( Haha näe men får tillbaka den sen så..

Berättade jag det? Att jag var på virginska? Träffade min gamla mentor Britt och Agnetha. ^^ Britt vart super glad att jag kom förbi, har inte vart där sen gud vet när typ :P O hon vart glad över o höra att jag pluggar och hon sa de " o ni som aldrig skulle sätta foten i en skola igen" :P O jag bara " mjo men detta är ju distans så^^" hahaha nåja, men hon sa att jag var tvungen o komma förbi i höst o visa upp lille W ^^

Sen Agnetha jobbar inte som lärare längre utan har hand om marknadsföringen för skolan, det passar henne utmärkt! :) Även om hon var bra på o undervisa och locka fram d bästa ur eleven så.. Ja..

Nej, nu ska jag allt äta min frukost och packa bilen sen så drar jag till fjälllllllen!!

Puss på era alla söta prinssessor o prinsar där ute!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Jag hoppas att ni bor kvar . Är så tråkigt om ni flyttar . Och jag förlorar ju min dagmatte till Mojje då . Det är bara så att ni får inte flytta ! Jag förbjuder er !

2010-04-18 @ 10:00:56
URL: http://misslizi.blogg.se/
Postat av: TinA

Be Felicia åka åt mig :D

2010-04-18 @ 12:17:00
URL: http://egoism.blogg.se/

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0