Påskafton

Igår vart det mycket att göra, o jag som vanligt blev stressad o fick ont i magen men då lugna Dennis ner mig så d gick bra sen :P Men då började lillen bråka och gjorde så jag mådde illa :( Roligt värre! :P

Men maten vart klar o alla var nöjda o glada, tror jag! :P

Sen så gjorde ju jag min första tårta igår :P Haha, o den var super god o super fin för att vara första egna handgjorda tårta :P

Sen så vart d kaffe o prat o ännu mer prat me d var super trevligt!! Tycker om Sambons familj så himla mycket så d finns inga ord till det! De är så varma o kärleksfulla och ja det finns inga ord för hur de är KÄRLEK!!

Idag kommer min familj, o de är super fint väder ute.. Jag har sååån lust o gå ut o gå.. Så jag funderar på o göra mig ordning o gå ut en liten promenix innan de kommer. De har ändå inte smsat lr ringt att de har åkt än.. De tar ändå 1½ h lr ngt.. O maten är ju mer lr mindre klar så :P Hehehe, Dennis kommer få fullt upp idag! Felicia kommer med ^^

Igår så försökte jag få lillen o sparka så svärmor fick känna men ack, det var tyst o lugnt hela tin när de var här o sen när de åkte då spark i spark säääkert i tio min.. Trodde lillen hade fått fnatt!  Haha, Dennis sa de att lillen kanske kände sig lugn o så när de var så mycket folk runt omkring? Antagligen..

Nej, jag ska ut o gå, det har jag bestämt!! Tusan att Lisa inte bor närmare så man bara "pling pling, ska du med ut o gå?" hehe.. Nåja, får ta headsetet lr ngt, lr bara njuta av våren! :)

Nästa vår kommer jag inte gå ensam nångång så åh, lovely! <3

Hoppas ni hade en bra påskafton!!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Det var tur det för då har du pling pling väckt mej . Vakna precis

2010-04-04 @ 12:32:49
URL: http://misslizi.blogg.se/

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0