Raj raj rajtantajtan

Felicia o mamma har gått o lagt sig så jag o bröderna sitter här och mina kära bröder är så trevliga o sociala.. (FULLA!) Så ja, det kan väl säga sig själv det där?! :P

Ja, annars så är jag helt slut, ont i ryggen o ont i magen.. :P O sen är jag helt trött i kroppen men det tar väl på krafterna att bada bastu oxå..

Det snöar ialf ingenting nu så d är nog rätt skönt, jag tog inte med nåe täckbyxor utan bara vanliga byxor å så har jag långkalsonger lr va det heter innunder men ja, vi får se.. Det är rätt varmt ute nu så..

D blir nog rätt tidig kväll idag för jag är svin trött för morsan väckte mig halv 8 i morse så fy faen, jag var helt död kan jag säga..


Gonatt!

Kommentarer

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0