Sälen 1 week

Tänkte bara uppdatera lite innan jag åker nu snart..

Just d, jag gick igenom min garderob :P Jag kan ha 1/4 av alla tröjor.. :P Jag kunde ha typ 3 byxor av alla 40 jag har lr ngt :P O det är bara mammabyxorna jag kan ha :P Jag som trodde att jag kunde ha mina shorts till sommaren me ack ack, höfterna har också blivit större så d blir att inköpa shorts också, herregud! Så jag la ner alla de jag inte kan ha i påsar för det tar ju upp en sån oländig onödig plats i garderoben och så rotar jag där å så " nej den kan jag inte ha " osv så nu är de enklare :P Bara några tröjor som ligger där o byxor :P Haha.. Nåja, de åker nog fram om ett halvår igen :) 

Dock vart jag as hungrig vid 12 i natt så d var bara å gå upp å äta ngt :P Å sen gick jag o la mig igen, snacka om vad jag var trött nu när jag gick upp för 20 min sen.. Herregud, ögona var jag tvungen o spärra upp med fingrarna..

Men solen lyser in här så d är så härligt!! <3

Nej nu ska jag packa d sista o sen ska jag få i mig ngt o göra ordning mig sen åker jag till KD..
Kommer uppdatera lite under veckan då jag kommer vara i sälen med familjen :)

Puss på er alla!

Kommentarer

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0