Soliga onsdag

Idag när vi vaknade var det alldeles vitt på marken och det var härligt å se... Eller inte :P

D vart solning och lite promenad i trollskogen och så var vi o hälsade på Bamse då felicia tyckte d var en hit! ^^

Nu har vi badat bastu igen och ska spela yatzy då felicia är jätteduktig o skriva i protokollet helt själv :) STORA FLICKAN! ^^  Ja, i morgon blir d en tur till badhuset då ska jag bara gå runt o vara fotograf tror jag.. Har haft ont i magen hela dan idag, hade ont i går också så..

Igår när jag skulle lägga mig så var det rock´n roll i magen.. Det var kullerbyttor dit o dit och spark dit o dit så jag kunde inte somna på säkert 2 timmar eller något :P Så jag var EN ANING trött i morse :P (Tror W saknar pappa D..)

Nu ska vi spela enomgång sen blir d natti natti för felicia o jag ska se greys sen blir d natten för mig också!!

Puss ifrån mig o William <3

Kommentarer
Postat av: Dennis

Ja. vem saknar inte mig? Saknar er också. Är bra att ni har roligt och att ni har tur med vädret. Saknar er så skynda er att komma hem! <3

2010-04-23 @ 03:38:49

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0