sömn o sömn

Onödigt o vakna tidigt idag.. Baah! Skulle ha varit på sjukgymnasten idag men hon som jag skulle till är hemma med vård av barn så.. Annars så tänkte jag gå på stan o kolla efter en bh för alla mina är nu för små.. :( Köpte en sport bh o en vanlig vid jan/feb ungefär o nu är de oxå för små så jag måste kolla efter nya.. Så d passar ju bra då jag fick rabbat grejjer ifrån HM igår :)

Annars tänkte jag vara ute o gå lite om solen vill hålla sig framme.. Vill ha sol på balkongen, så man bara kunde gå ut o sätta sig där o njuta..... Åhh, jag vill flytta!!!!!!!

Nåja, i morgon ska jag till barnmorskan o sen tvätta på torsdag sen hem till Karlstad på fredag.. Sen på lördag blir d nog lek o bus landet med Bee, Leo och Melissa.. :) Sen åker jag hem igen.. Mamma ska ut på tjejkväll på lördag med sina väninnor och Magnus jobbar så därför ska jag vara barnvakt.. :)

Lallalala, Dennis ska på jobb interjuv idag kl 14 så får hålla tummarna..!!!!!!

Kommentarer
Postat av: TinA

håller i stenhårt =)

2010-04-27 @ 13:21:09
URL: http://egoism.blogg.se/

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0