sovdag

Inte gjort så mycket idag, vart ute o gått o vilat en massa.. Vart as trött idag så d är nog dags o käka järn tabletterna nu o framöver.. Usch, ser då verkligen inte emot d.. :(

I morgon är d tvättdags o pack dag som gäller sen åker jag till Karlstad på fredag o då är mamma där så då ska bara jag o hon umgås så d blir lovley <3

Sen får vi se om hon måste åka till dalarna på lördag för Felicia annars så åker hon med mig o Berra upp på söndag..

Varför måste det gå så långsamt för? Tss, sen när W är här så kommer tiden gå så fort så jag inte hinner med säkert :P

Nej nu måste jag göra ngt åt min onda rygg.. Blääää!!

Bli nog sängen rätt så snart oxå, tingeling

Kommentarer

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0