Spark i spark aldrig lugn o ro

Ja, idag skiner solen för fullt.. Precis kommit in då d vart för jobbigt med magen d bara sparkades så jag behövde lägga mig ner.. Så nu ligger jag i Felicias säng o bara softar men int blir d bättre i magen int..

Idag blir d nog inte badhuset så d blir nog i morgon så vi ska nog bara sola o njuta idag.. Blir ksk after ski ist idag..

O så blir d badhuset i morgon å sen på lördag blir d Takida!! ^^ Tihihihi! Sen på söndag stänger sälen för säsongen så då är d bara att packa o åka hem..


O jag ska åka hem te örebro igen på söndag har jag tänkt, längtar hem nu.. Sen ska jag till bvc på tisdag o onsdag ska jag till sjukgymnasten o sen ska jag bara ta d lugnt igen!!




MIN DRÖM LÄGENHET FICK VI INTE!!! :( Buäää!!

Kommentarer
Postat av: TinA

vad synd att ni inte fick lägenheten :(



William kanske vill tala om, med sina sparkar, att han vill åka till Sälen när han väl har pluppat ut :) Lära sig åka snowboard o grejer.. ;)

2010-04-22 @ 13:52:50
URL: http://egoism.blogg.se/

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0