Tråk tråk

Dennis duschar o jag har precis ätit lite och är proppmätt! Är sugen på glass, så jag ska nog gå o fixa de sen.. Tihih! Tyvärr är d inte soligt väder idag så man kunde sitta ute o njuta! Men det får d bli i sälen..

Tyvärr så kommer jag inte träffa sötaste TinA då de inte åker :( Super tråkigt då jag hade sett fram emot att träffa henne men men.. Saker o ting dyker upp, tyvärr..

Ska börja tvätta nu kl 16 sen ska jag packa allting idag så d är gjort så åker jag i morgon förmiddag då D ska till arbetsförmedlingen på morgonen så skjutsar jag dit han å så åker jag direkt hem till mamma därefter..

Annars har jag ringt till alla bostäder o hört om de har några lediga lgh men ack ack ingenting.. O inga i huset vi bor i heller.. De som vi bor i nu sa dock att de hade bostadsrätter men d vill man ju inte ha.. Så näe, suck! Jag vill bara ha en lgh så man kan röra sig sen när man får W.. Jag hoppas innerligt att jag får min dröm lgh så d är bara o hoppas ialf..

Nej nu ska jag göra ngt annat ovettigt..

Kommentarer

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0