Tröttsam dag blir d nog

Idag är jag trött i tröttast!!

Sitter o äter mandariner på bruk, hur gott som helst!!!!

Ska snart klä på mig o dra till barnmorskan, ska kanske gå dit, regnar ialf inte nu men kan ju börja göra de.. Får se..

Sen ska jag o Dennis till Jysk då de har outlett där så får se om vi hittar någe fynd, ska ialf köpa nya handdukar.. Våra är så sträva och ja, nej usch.. Vill ha nya, som är mjuka och helt åhå att ha runt sig ^^ Hahah!

Tvättade igår o det gick hur bra som helst, dock tyckte då nog inte William om ljudet ifrån torkis då han sparkade som hej vilt!! :P

Nej, nu ska jag nog röra lite på min kula här.. :)

Ikväll dras ju vinnaren på en tävling jag är med på o jag HOPPAS HOPPAS jag vinner!! Vann ju inte den förra :( Buuuhää!

Kommentarer
Postat av: TinA

Hoppas du vinner!



Håller med, mjuka handdukar är bland det bästa som finns :D

2010-04-28 @ 11:07:48
URL: http://egoism.blogg.se/

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0