Upp o ner, ner o upp

Det är mycket funderingar just nu som snurrar i huvudet..

Vart man ska flytta är en fundering.. Man har bara fåtal kvar i Örebro så det kanske är dags att starta om på nytt? Men vart i så fall? Mot värmlänska skogarna? Mot stockholm? Mot göteborg? Ja, jag vet inte men jag känner mig jäkligt kluven och det är inte bättre med mina hormoner som spökar.. Mycket tårar och jag känner att jag VÄGRAR bo kvar här när jag fött lillen men å andra sidan vore det bra ifall lillen blir hsk lr ngt så får lillen den hjälp han/hon behöver.. Känner mig väl bara rent allmänt jäkligt ensam nu för tiden.....

Förut så hade jag någon att prata med men nu har jag inte det och det känns som hela min värld håller på o rasar mer lr mindre liksom.. Men visst, jag har väl några att prata med men inte på samma sätt liksom..

Känns som jag håller på o mista en till vän som jag har känt ganska länge......

Jag ska gå å städa o sätta på musik så jag blir lite gladare o hoppas att jag slipper dessa hormoner snart....

Kommentarer

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0