Valborg

Har vart på majbrasa med Felicia o mamma o det var en vääldigt stor brasa kan jag lova! Sen åkte vi hem o köpte pizza på hemvägen o nu sitter vi o tittar på talang och ska sova efter de.. är skit trött! ggaaah!

Dennis är i Fjugesta med kompisar o festar :) Kan vara kul för han!

Han var på interjuv idag o det verkade vääldigt lovande men han får veta nästa vecka om han får jobbet lr inte men det verkar ju lovande med tanke på de söker ju över 100 jobb så :P HÅLLER TUMMARNA HÅRT NU!!

I morgon ska jag o felicia göra ngt med bee o leo o melissa så får se om d blir lek o bus landet eller om d blir naturensrum d beror på vädret.. :)

Nej nu ska jag gosa lite o sen ska jag sova.. GLAD VALBORG!

Kommentarer

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0