William in my dreams

Svar till blivande Farmor Mia : Näe inte i datum men hon sa att det lär ju bli tidigare pga kejsarsnittet så det lär ju bli en "lejon" ialf..

Har så svårt o sova :( Jag vaknade alltid vid 7 tiden av att W sparkar som tusan på blåsan o då går jag på toa o så ser jag ju ut som hej kom o hjälp mig typ så jag går o försöker somna igen, efter 2h så lyckas jag somna pga solen lyser in.. Visst är det härligt men vill ju ändå sova! :P

Idag händer d inte så mycket, ska bara ta d lugnt idag, vara ute så mycket som möjligt och sen ieftermiddag blir d att tvätta o packa för jag åker nog i morgon till Kd o sen åker jag nog med mamma upp till Dalarna o sen åker jag med de vidare till Sälen. Var tänkt att jag skulle åka med Berra hela vägen upp men tror fasiken att jag inte orkar de :S Men vi får se, sen har han ingen skön soffa att sova på :P Hahaha, nej men ja vi får se hur vi gör. Kan alltid slagga hos mamma o sen åka till Berra som bor 20 min därifrån o sen åka därifrån men vi får se hur vi löser det.

Inatt har jag drömt o drömt.. 

1. Jag drömde att jag strosade inne på barnavd inne på Gekås och handla massa pojkkläder.. Men min stora mage var ivägen hela tiden så jag vart så trött på o strosa där inne så jag gick o åt allting inne på cafet :P Haha!  O sen gick jag vidare och handlade och sen kom vi ju till leksaksavd o där må ni tro, där shoppade jag saker :P (Liksom, jag har ju bara tjejsaker o ärver/lånar/får en massa saker ifrån Felicia!) Så d behöves lite bilar o dinosaurer till gossen må ni tro! Sen så sprang jag o letade efter det PERFEKTA spjälskyddet som skulle vara tufft men tror ni jag hitta nån?

2. Jag drömde om att jag, Dennis o W åkte till svärföräldrarna precis efter jag hade fött W och jag kunde inte köra så vi fick ta tåget och jag fick inte gå mer än 5 min / dag pga kejsarsnitt såret.. Så jag fick bosätta mig nere i varagsrummet hos dom och ropade hela tiden på D som låg i hans rum o sov. O det var inte lätt när han sov må ni tro! Vart ursinnig tydligen :P (Dennis säger jämt att jag ALDRIG drömmer när han är snäll, d är väl inte sant?! :O )

3. Drömde att vi åkte på markanden i Filipstad som är första helgen i sept och där gick jag med W o massa folk som trängdes och jag vart ju ursinnig på att folket måste åka dit när jag ska dit :P

4. Drömde att jag var i sommarstugan innan jag skulle föda W och värkarna sättes igång och brorsan o Dennis följde med o Magnus körde som en tok o Dennis höll mig sällskap o vi hann inte fram :P SÅ brorsan fick förlösa W i bilen, halvvägs till KD :P Hahahaha nej usch! :P


Ja, det var väl de drömmar jag kan komma ihåg nu ialf :P

Kommentarer
Postat av: Leif

De är bra, lejon de är ett bra tecken, men du ta torsdag den 29 Juli så får jag väldans lätt o komma ihåg williams födelsedag :)

2010-04-14 @ 13:27:46
Postat av: Mia

Leksaker kommer nog inte vara ett problem! Vi har vinden full! Ni får komma o ta en raid där uppe o kika vad som finns!

Stor puss o kram från

FARMOR!!!!

2010-04-14 @ 14:29:29

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0