William the prins!

En liten William låg det i magen! :)

Sköterskan lr vad hon nu var sa ingenting under hela ultraljudet, där är benen, där är sklettet, där slår hjärtat o blabla, å jag bara tänkte hela tiden " kan du komma dit då vi ser om d är en pojk lr tös" men nej.. Jag var tvungen o fråga :P Å då sa hon jag har redan sett vad det är men ska försöka få till en bra bild så ni ser.. Å där var den en liten pillesnopp! :)

Haha o precis när hon visa det så rapa han :P Sötisen där!  Så nu är mamma o pappa super glada! :)

Fast din kusin Felicia är inte glad att du vart en pojk precis :P Hahaha

Så nu får man ju kolla efter pojk kläder :P Ganska skönt o inte sträva efter något som båda kunde ha.. Men ganska skönt att ändå veta vad det är för kön för då blir d mer verklighet tycker jag ialf :P Så när jag åker ner till Gekås då blir d att shoppa shoppa! Åh gud vad jag längtar seriöst!!

Nej nu vill jag ha glass!! Sitta ute o njuta av solen! Gud d ska jag göra i sälen, bara sola sola o sola! :D


Kommentarer

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0