0300

Vaknade i natt av att jag hade så jävla ont.. Micaela den söta lilla flickan sa ju att det är fullmåne o då kommer det igång o tänk ..  Såna värkar jag hade. Fy faen, men jag tog alvedon o pojken fick massera mig o så sen kunde jag somna efter MÅNGA om och MEN men ont hade jag.. Halv sov typ hela tiden.. Men men.. har ont nu också men inte lika ont som i natt så får se hur de går idag annars ringer jag in o hör med dem.. Vill ju inte riskera o bli hemskickad igen men de vet ju om min magsjukdom oxå så det är ju lite därför de vill ha mer koll.. men men får se.. Dennis är uppe på stan o köper alvedon, tog de sista i natt så.. Får väl se.. Men ska inte ta mera nu tänkte jag utan se hur täta och hur länge det är å sen får vi se..

Ska dö på soffan lr sängen nu med smärtan..

Kommentarer

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0