Barnmorskan

Nyss vart hos barnmorskan o allt såg bra ut, lilla William är fixerad o allt så det är bara att komma nu ^^ Dock hade jag lite röda blodkroppar så de kolla om det hade gått över till William så får väl se..

Sen ska jag tillbaka dit idag lr imårn beror på när de har tid för mig på sjukgymnasten då jag ska få låna en TENS apparat då jag har såna starka värkar och inget hjälper och vi ska prova det där nu o om inte det hjälper så får vi se..

Barnmorskan är ledig nu så jag fick inte en tid förräns den 18e :P Hon sa att det var väldigt långt fram men vi får hoppas men ändå inte sa hon när hon bokade in den tiden :P Nåja..

Så nu måste jag vakta telefonen hela dan, usch.. Jag som vill sova, har sovit ksk bara 1 h totalt hela natten.. Värkar, halsbränna, känningar av att vilja spy o ja gud vet mer.. Så men men får ksk skruva upp ljudet på högsta på hörisen så ksk jag hör telefonen ringa? Värt ett försök ksk? :P

Dennis jobbar trots att han ville vara hemma o ta hand om mig, den gullungen! <3<3<3

Kommentarer
Postat av: Lina

jag förstår precis hur det känns att inte kunna sova. Jag blir totalt galen och då har jag ändp 4 veckor kvar, jag havererar! Barnmorskan tyckte tillåmed det var synd om oss som får problem så tidigt. Jag har också mängder av halsbränna så jag sover med en spann brevid sängen nu, bara iafall att haha. Jag har förvärkar men dom är inte så starka, men däremot har ja så ont i ryggen att man bara vill gråta haha. I dagsläget kan jag inte förstå hur folk skaffar fler barn hahaha

2010-08-09 @ 11:34:24
URL: http://linashorna.blogg.se/
Postat av: TinA

<3 Det ordnar sig, Anna söt. Jag hoppas ändå nu den 11e, förresten (A) <3

2010-08-09 @ 14:02:08
URL: http://egoism.blogg.se/

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0