Farmville

Har precis tvättat klart, usch.. Ingen lätt match när man är så stor o tung o det är bara trappor :P Men det är bra, då kan man springa upp o ner i trappan så ksk det sätter igång förlossningen.. Men Dennis sa " inte idag, jag är för trött " hahaha :P Nåja, det blir nog inget idag =( Har försökt men nej då.. Han ska kurra ihop sig o mysa vid revbena ist.. Knäpp unge man har!!

Annars så sitter jag o äter kanelbullar just nu med saft glas, mums!! Micaela frestades med glass o fruktsallad, usch va sugen man vart!!  :(

Nåja, annars har jag gått o blivit fast i spelet "farmville" igen på fb.. :P


Kommentarer
Postat av: TinA

Och nu läskar både du och Micaela mig :(



Dennis är cool!

2010-08-06 @ 20:56:38
URL: http://egoism.blogg.se/

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0