Foto

Fick hem bilderna idag som jag har framkallat o jag har nu suttit o sorterat dem o så efter måndag o händelse så nu är de gjort ialf så skönt att ha de ur vägen..

Bytte ut lite bilder här hemma också i fotoramarna som vi har uppe dock inte många men det är några ialf o jag måste säga att de vart super fint!

Får se om gubben i familjen tycker det också.. Det var den stora frågan..

Annars så så jaa, är rätt trött på å höra " hur går de, känner du något?" .... Liksom man MÄRKER om jag känner något, ni kommer märka att jag åker in liksom.. Visst jag uppdaterar inte bloggen så ofta men det är bara för att jag vet o tusan vad jag ska skriva om o sen så sover jag för det mesta nu om dagarna.. Sover, duschar o äter o ja.. Gör inte så mycket annat.. Så säg vad jag ska skriva om så kanske jag kan uppdatera lite mera..

Nu blir de dusch igen innan läggdags.. Tinixen

Kommentarer

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0