Freeeeedag

Ja idag har jag då bytt gardiner.. Gud vad lite gardiner jag har egentligen.. LR vi.. :P Men jaa, usch.. Är ju inte mycket man kan välja på liksom :P Nåja, det vart ialf lite annorlunda så de e bra de..

Sen tog jag upp grillen o fläkten på vinden o skulle leta efter mer lakan till sängen men ack ack hitta inga.. De är väl LÄNGST in lr ngt så palla.. :P Kan ju vara bra o ha någe extra ifall det händer någon olycka med William här hemma sen ^^ 

Bäddade även Williams säng med täcke dock de tunnaste då vi har inge tjock :P Men bebisar är ju ändå ganska rätt varma o så men det är svin kallt i våran lgh på vintern så usch.. Tur att vi får låna det stående elementet av mamma i vinter.. Skit bra ju då det är väääldigt energisnålt oxå det gillar vi! Fast vi hade gillat o bo typ i Öbos lgh med värme som ingår i hyran :P Nåja, vi får hoppas på de bästa ialf..!

Nåja, sen drog jag med TinA gumman till Ikea :) De var mys mys! :)

Nåja, skulle ha bakat idag men ack ack har ingen ork nu :P O har svin ont i ryggen.. O William sparkar på rätt bra usch..

Har ju pysslat o pysslat o grejat åt William så nu har jag inge o pyssla med så nu får han allt komma ut!!

Kommentarer
Postat av: Mica

Oh vad du är snäll! Jag måste få ta hand om dig när du får barn i framtiden och jag är barnmorska. Du måste spara iallafall en unge till mig;) Så lovar jag att du ska få värsta supervården!

Jag förstår verkligen att du är trött på det nu. 9 månader räcker liksom gott och väl. Nu vill man ju bara träffa dem. Kan de inte bara vara snälla att titta ut? Envisa ungar!

Teet smakar verkligen typ...damm? Men jag ska kämpa i mig hela påsen och klämma ut flickebarnet!:P Har du mycket kvar av ditt?

2010-08-27 @ 23:30:22
URL: http://babybaker.blogg.se/
Postat av: TinA

Mm det var kul o få ses och hinna umgås lite och allt :)



<3

2010-08-28 @ 00:32:34
URL: http://egoism.blogg.se/

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0