Gustasvik <3

Har haft en super dag med familjen på gustasvik!! <3 Bilder kommer någon annan dag då jag är super trött!! :P

Ja i morgon gäller det.. Då vi får veta!!

Annars har jag funderat o funderat på vad det är vi önskar oss till William när han ska födas o nu har jag kommit på..

Byxor...... :P Han har bara  4 mjukis och ett par jeans som är från 0-1 mån :P Så byxor behöver han ^^
Lindex har ju jättebra erbjudanden som te.x. ta tre o betala för två :)
Hade tänkt att göra en personlig önskelista lr ngt på HM men jag kommer inte in där just nu så det får bli i morgon :P



Å så önskar vi oss en skötväska åxå.. Babytravel märket, svart..

BabyTravel Country skötväska

Den säljs vad jag vet på babyproffsen.. Det finns ju lite olika varianter på dessa men bara den är svart märket är babytravel och att man kan hänga den på styret och att det är många fack och stora.. De har ju erbjudande på det nu mellan 1-31 augusti de säljs för 349 kr lr ngt på babyproffsen men det är babytravel city.. Men ja, jag vet inte..


Kommentarer

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0