Gustasvik i bilder

Kom på att jag la ju aldrig upp bilder ifrån Gustasvik med familjen för ett tag sen :P

Fy skäms!!

Här är några ialf! :)

Jag o Felicia innan vi drar till Gustasvik

Magnus o Felicia i vågorna

INNAN jag tog denna bilden så sa mamma till Magnus " gud vad det blixtrar " å så ser de mig ihop kurrad i buskarna hehe ^^

Dennis var en favorit!! Hela tiden så tog hon Dennis i handen o gick ut i vattnet o så pussa hon han o sa han är min och du kan inget göra faster! haha :P SÅ söööt!

Grabbarna har lite kul :)


Kommentarer
Postat av: normor

du skulle nog blivit fotograf? Det var i alla fall tjusiga kort ,nästa gång är william med kramar från mormor

2010-08-29 @ 11:55:14

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0