Hepatos

Hade inte hepatos så det är ju bra för William ialf :P Men inte tur för mig.. Jag blir galen av denna klåda och usch.. Men det är bara att fortsätta duscha o smörja o smörja in en.. O att inte sova bra om nätterna fy faen, illa måendet smyger på en och ligger man på rygg så får man kräkningsreflexer o det trycks bak i ryggen vid njurarna typ.. O ligger man på sidan då är det någon som ligger o spänner sig och gör bara allmänt ont.. O så gör magen ont i underlivet, fy faen.. Usch.. Att bädda upp med kuddar hjälper ju inte precis.. Baah.. Nåja, får bara hoppas att jag inte går över tid nu för de pallar jag inte.. Sover as dåligt o orkar inte göra ngt, är ju typ fast i hemmet.. Baah.. 




GISSLISTAN!!

Kommentarer
Postat av: TinA

superb att du inte hade hepatos :)

William pluttar ut snart :D

2010-08-19 @ 16:31:02
URL: http://egoism.blogg.se/

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0