I kliandets land

Nyss hemkommen ifrån vårdecentralen, usch.. Satt o vänta o vänta känns de som för att få svaren.. Men men.. Medans jag satt där o få veta om jag har hepatos så började det klia så infinalist över hela kroppen.. Speciellt armarna så fyyy jag kliade o kliade.. O så kom hon som tog provet på mig o sa " men oj du blöder " o jag kollade på armen som hon tog provet på å hon bara " nej andra armen " där rann det blod nerför armen på byxorna o på golvet.. jisses... Jaa, hon sa också att hennes svärdotter hade haft samma åkomma och hon blev igångsatt 3 veckor för tidigt och jag har ju bara 8 dagar lr ngt kvar så :P

Nåja, får inte veta svaret förräns i morgon lr på onsdag.. Så får väl se hur d blir om vad som blir då.. Om jag har det så blir det ju att få igångsättnings procedur. Usch, hatar klååååådan!! Ska nog ta en kall dusch o försöka tänka på annat.. See yaah!



Kommentarer

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0