Ljudböcker

Jag gick upp med Dennis i morse o då var jag super pigg o allert men ja, var vaken till 10 lr ngt sen gick jag o la mig igen o sov till 12 typ.. Åh vad seg man vart då ist :O o William han gjorde lite 360 o så men nu är han lugn, satt o prata lite med han i fotöljen att vi längtar efter han o att farmor verkligen ville att han skulle komma igår osv :) De vart han lugn av :)

Så ska träffa Micaela kl 14 på stan då vi ska till biblioteket, ska kolla lite ljudböcker där :) Så jag har ngt o göra när jag ammar :P Får se om de har några bra barn ljudböcker, gillar inte alls de vuxna :P haha.. Bra de då de ksk blir typ harry potter lr ngt dylikt! :D Hehe.. Dennis lyssnade ju på ljudböcker JÄMT när han la sig när han var liten, tror det var svingelskogen lr ngt :) Tror dock inte de finns kvar idag men hoppas kan man :) Kan ju inte låna om prinsessor precis haha! :P Får hoppas de har typ bumbibjörnarna för det gillar William skarpt! ! speciellt när vi kollar på de på teve då hoppar han igång hela tiden när det är bumbibjörnsången :) tihihi!

Mår illa oxå usch.. Borde stoppa i mig ngt innan jag drar te stan..


Kommentarer

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0