Orkar vänta..

Vill bara att detta ska vara över nu, nu har det gått 9 månader... Nu får han vara ute och ligga här på magen ist för I!!

Vill kunna sätta på mig strumpor, skor o byxor själv utan att be Dennis.. Kunna ta upp saker från golvet utan att be någon lr ja bara skyffla det med fötterna.. Jisses, att man kan vara så "handikappad" egentligen?

Men det är rätt skönt att bli bortskämd :P Att få mat serverad och saker hämtade och hjälp att bli påklädd lr i och ur duschen liksom.. Hur bekvämt är inte det? Inte behöva lyfta ett finger :P Men iof, det är mödan för att man bär på barnet i 9 månader så lite jobbigt ska de allt ha! Haha..

Gör inte mycket nu om dagarna då jag är så infinalist trött så jag sover o sover när jag inte äter lr sitter här och OM jag åker in så lär ni märka det på något vis! :P

Jag saknar att ha något att göra om dagarna.. Kan ju inte planera någonting utan jag går bara här och väntar på att vattnet ska gå...... Vill göra ngt, umgås med folk men jag är för trött o orkar knappt göra ngt.. Vill umgås med familjen som är i sommarstugan, vill träffa folk!! Men Dennis jobbar och då försöker jag sova då jag har så svårt o sova när han sover.. O ja, annars så gör jag inte mycket.. Blä, jag är trött på detta.....

Komsi komsi William..

Kommentarer
Postat av: TinA

Hrm, ja jag litar väldigt mycket på dig just nu William. Det är den elfte idag, har du ingen kalender inne i magen? Gör inte tant tina besviken, annars.. annars fåru inga chokladmuffins i framtiden. Sådant vill du icke missa ;)

2010-08-11 @ 17:43:22
URL: http://egoism.blogg.se/

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0