Palla

I natt har jag verkligen sovit skit!! Magen har värkt o värkt o värkt o ja jag trodde faen det var dags.. Men jag gav mig inte :P När jag VÄL somna så gick de ju bra men det tog ju tid o somna när man hade så jävla ont.. jag gick o gick men nää det släppte inte så då trodde jag ju att värkarna hade sättigång men vattnet har ju inte gått än så.. nåja, jag kom te ro o somna ialf men fyy faen vilken ryggvärk!! herrejissenas..!! Nåja, Dennis kom hem på rasten o satte på mig tensen så halleljuja! annars så går jag o väntar fortfarande på svar ifrån vårdcentralen, usch.. man går ju o funderar o funderar o jaa man blir ju tokig.. annars har jag sovit och vilat och så för vem vet, det ksk är dags?




GISSLISTAN!

Kommentarer
Postat av: TinA

Svar: Haha nä lets face it; jag är starkare än Paul ;) haha nä han skulle försöka få igång den igen o skulle alltså hoppa in bakom ratten o köra så fort batteriet tillät det. :)

2010-08-18 @ 08:12:03
URL: http://egoism.blogg.se/

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0