roligt

haha läste idag att om man blir så där huslig ena dagen så har förlossningen startat dagen efter :P haháha!

Igår bytte jag gardiner o så överallt och städade lite och pysslade med Williams säng o fixade täcke osv o jaa.. Sen idag har vi tvättat och jag har lagat mat och bakat!!

Så om nu inte det sättes igång nu då vet o tusan, då ger jag upp allt :P

Nåja, men jag har väldigt ont i ryggen, höfterna och magen speciellt.. Så får väl se..

Ska ringa in i morgon å se vad de säger.. OM inte så ska jag be om en kontroll ialf..

Nu ska jag nog ta en liten dusch o sen lägga mig i sängen o försöka sova lite om de nu blir som i natt att man vaknar kl 03 o har svin ont o inget hjälper :P Så kan de vara bra o sussa lite ^^

See yaah!

I somras i Bålsta

Kommentarer

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0