Tens

Trött är bara förnamnet.. Men gick upp med Dennis åt lite frukost, satte på diskmaskinen och plockade undan lite, det jag orkade ialf.. Så nu sitter jag här o väntar på att klockan ska bli typ halv nio så jag ska gå bort till vårdcentralen o hämta TENS apparaten som jag får låna genom sjukgymnasten så jag slipper betala batteri och de där plattorna.. De e ju bra! :) Får då hoppas de funkar!!

I natt så vare blött, så jag gick på toa å då kom de ngt vet då inte om jag kissa lr om de var vattnet men det var inte sån färg som urin brukar vara så vet o tusan.. Mamma berättade igår att hennes vatten gick halv 5 på morgonen med både Magnus o Berra och då vare bara lite o sen när hon satt på toa så kom det.. Så vem vet? Hmm, får prata med henne sen.. Ska se om barnmorskan har jämt tid o prata så jag kan fråga henne medans jag ändå är borta på vårdcentralen..

Så svårt det där!! Varför kan man inte ha något konkret som te.x DETTA är slemproppen, DETTA är vattnet :P jisses..

Kommentarer
Postat av: TinA

Ja, det skulle underlätta mängder om man fick nånting konkret. Men varför skulle livet vara så lätt för? Det är ju det ju sällan, menar jag buhu! :P :)

2010-08-11 @ 17:41:07
URL: http://egoism.blogg.se/

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0