tröttelitrött

Pratade med mamma, magnus o felicia för nån timma sen.. 

mamma har vart ute i skogen o plockat svamp o blåbär tror jag hon sa och magnus hade fixat en massa ved o Felicia hade mörat :P mörat av veden haha! sötis!

mamma sa också att magnus åker iväg och magnus sa att jag får knipa igen från söndag-onsdag nästa vecka.. haha får se om william lyssnar! ^^ Annars så ja, magnus o berra ska iväg på winnerbäck tror jag det var en kväll oxå å då sa jag att tänk om william kommer ut då får ni skita i konserten o komma :P haha

Nåja, jag är piss trött, ryggen värker som faen.. verkar ingen lycka idag heller.. Suuck, kan inte vattnet bara forsa ut?!


Kommentarer
Postat av: Malin

svar: Ja, jag hoppas verkligen det! Börjar bli lite segt att bara gå hemma om dagarna - och då är det ju inte ens höst än. Haha. Är allt bra med dig och lillen? :)

2010-08-11 @ 23:45:37
URL: http://accordingtomalin.blogg.se/
Postat av: Mica

Du får ta en virknål och ta hål på hinnan?;)

2010-08-12 @ 13:16:34
URL: http://babybaker.blogg.se/

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0