Underlig fråga säkerligen

Nu e jag verkligen trött på detta nu får han komma ut!!!!! Klåda överallt och skit svullna ben o vader usch.. En jävla halsbränna som nästan jag vill spy av kommer på kvällen precis innan läggdags.. Fy vill bara det ska vara över nu.. Tänkte på en sak.. Om man går och små läcker hela tiden alltså fostervattnet hur vet man när det är slut o tex värkarna inte är mer än nu.. Hur vet man när det är dags? Att det inte är försent? Hur länge kan han vara utan vatten i magen?? Säääkert super dumma frågor men sånt som kom upp.. Ska se om Dennis vill massera mig lite så jag kommer till ro men han sover redan dock..

Kommentarer
Postat av: Mica

Ingen dum fråga heller:P Jag läste precis om det där faktiskt, passande nog. Det bildas hela tiden nytt fostervatten så det är ingen fara. Men när det börjar läcka så är det ju på gång. Ingen fara för William alltså:)

2010-08-15 @ 13:12:42
URL: http://babybaker.blogg.se/

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0