Dag 12

Dag 12 - Varför började du blogga?

Jag hade en annan förut som var "eldkastaren" men innan det så har jag haft många olika. Varför jag började skriva DÅ var bara att jag behövde få ur mig allt.. :P

Sen när jag var gravid med William så kände jag att jag vill ha en privat där jag själv kan bestämma vilka som ska läsa då jag har några som absolut inte ska läsa om mitt liv.

Jag är aboslut inte ute efter ha många kommentarer fast det är alltid trevligt att få det är det men det är inte därför jag skriver. Jag skriver mest för att få ur mig allting och nu på sista tiden så har det blivit mer vad William gör och hur mycket han växer osv.

 

Listan finner ni här!


Kommentarer
Postat av: TinA

Ja precis, man vill ju skriva ner saker som William har gjort och kan, och vill dela med sig det av några fåtal personer. :) Det blir ju dels minnen för dig och nånting att gå tillbaka till närsomhelst, kanske när William är stor och trotsig och du vill minnas tillbaka till den snälla lilla William ;)

och dels en uppdatering för oss andra som inte bor med honom och ser/hör allting.. :D

2010-12-04 @ 11:37:17
URL: http://egoism.blogg.se/

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0