Dag 24

Dag 24 - Ett brev till dina föräldrar

Måste bli till min starka mamma som har gått igenom så otroligt mycket i livet men ändå har hon blicken framåt och uppåt. Hon har haft många motgångar i livet men det har bara gjort henne starkare och hon har tre underbara barn som alltid finns där o ställer upp och hon är helt underbar!

Hon ställer upp till TUSEN o lite till! Hon vill bara det bästa och jaa, egentligen finns det inge bättre sätt än att säga att MIN MAMMA ÄR VÄRLDENS BÄSTA MAMMA! <3


Kommentarer
Postat av: TinA

Aw :) Det jag hört om din mamma är bara positiva saker, så det dära "brevet" eller det tror jag verkligen att hon skulle uppskatta :D:)

2010-12-17 @ 16:59:10
URL: http://egoism.blogg.se/

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0