Dag 28


Dag 28 - en bild på dig förra året och nu, hur har du förändrats sedan dess?






NU

Ja du vart ska man börja? Förra året så hade jag faktiskt ett jättebra år. Jag pluggade och trivdes jättebra och allt gick galant, fick två nya kompisar en utav dem är Micaela och hon är en jättefin vän som jag verkligen ska hålla fast i. <3

Jag fick veta några dagar innan nyår att jag var gravid och vips så var man tjock och fet i nio månader :P Nej inte riktigt, jag älskade att vara gravid och älskade min tjocka mage tills dom sista månaderna då jag fick en massa besvär som gravid klåda, foglossning och jaa, sen mitt tålamod var ju inte helt bra heller då jag gick över 3 veckor.

Ja vad mer? Jag har htitat mig själv mera och kan säga ifrån mycket lättare nu och får inte så lätt dåligt samvete längre.. Det är oerhört skönt!!

O inte minst, jag har blivit mamma till världens goaste och finaste och snällaste pojk!! <3 Får frågan om det är så här jag hade tänkt mig att vara mamma och det är faktiskt MYCKET bättre än jag hade trott!! :)

O jag sa förra på nyårs afton att året 2010 skulle bli BÄST och det vart det oxå!!

Kommentarer
Postat av: Mica

Oh, tack vännen! <3 Ska hålla hårt i dig också!

2010-12-19 @ 22:41:39
URL: http://babybaker.blogg.se/
Postat av: TinA

Det är underbart att höra att det var bättre att vara mamma än du trodde :D Sådant prat ger nog folk mer barntankar, än om man bara pratar om läskiga förlossningar haha :D



Och som du vet så är jag oerhört glad över att du fann Micaela o att ni blev så bra vänner :)

2010-12-20 @ 12:58:35
URL: http://egoism.blogg.se/

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0