Jobbigt !!

Jag har ju varit snus fri ända sen jag o Dennis fick veta att vi väntar William och det är snart 1 år sen. Nu när det är som det är med allt så är jag så jäkla snussugen! Varför ska man ta sånt när man känner sig deppad osv? Varför kan man inte bara lipa ut allting?! Näe, jag har blivit lite sån att jag inte lipar förräns det verkligen blir för mycket och rinner över och då blir det EXTREMT.. O tills det rinner över så tar man ett djupt andetag och stoppar in en snus och bara njuter av den lilla kicken man får.. Jag har ju dock lovat mig själv att inte börja igen och Dennis.. Sen är det ju inte mysigt för William att ha en mamma som luktar snus men ibland känner jag att jag bara vill släppa allting och skita i allt och ta en snus. Skit samma om jag gör mig själv besviken lr ngt..


Kommentarer
Postat av: TinA

Det är som dom som försöker eller har slutat röka.. När nånting jobbigt händer, så blire första bästa cigg som sätts i munnen. Det är nånting som på nåt sätt lindrar en, har jag förstått det som. Jag vet inte.. :/

Kan du inte ta en snus när ni går på nån promenad och så borsta tänderna o ta tuggummi när ni kommer in? Ifall du verkligen behöver, menar jag.. Jag förstår samtidigt det där att inte ta nåt för att göra en själv besviken osv.. Men ibland behöver man bara... ja, lite harmoni i kroppen. Nu vet jag knappt vad jag själv babblar om längre.



(F)

2010-12-04 @ 11:39:59
URL: http://egoism.blogg.se/
Postat av: Mica

du klarar det! Finns det inget annat som funkar lika bra? förutom cigg alltså...typ godis?:D

2010-12-05 @ 12:14:44
URL: http://babybaker.blogg.se/
Postat av: Leif

Nej du kusse börja int med sådant skit igen, låt de vara det är dyrt o inte bra för kroppen.

Jag har varit rökfri nu i 6 år snart Ler stolt

Kan jag så kan du :)



kram kram lilla kusin vitamin

2011-02-06 @ 11:09:47

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0