Juletider

Ja idag ska vi åka alltså för att fira jul, i bålsta hos mina goa svärföräldrar :) Har packat allting så nu väntar vi bara på att diskmaskinen ska bli klar och sen ska jag ner o packa in bilen.. (Ja jag är bäst på att få plats med allting än Dennis..) Sen ska vi förbi sjukhuset en snabbis för Dennis skulle dit och sen åker vi mot bålsta.. Måste fixa mina vindrutetorkare bara, de slutade fungera här om dan, men enligt svärfar är det bara en säkring som har gått så de ska jag fixa oxå innan vi åker för de snöar juh ute..

Jaa, det ska bli rätt skönt att komma hemifrån lite, man gör ju inte så mycket än att sitta här i lgh o ruttnar bort liksom, hatar våran lägenhet!!!!!!!!!!!!!!!! Så usch, ska bli så skönt!! Det är ju tur att jag har TinA och Micaela så jag kommer hemifrån lite :D

Nej nu ska jag ta o göra mig ordning lite går i natt särken fortfarande ^^

Jag kommer att uppdatera under jul så lugn ni slipper mig inte ;)

HA EN UNDERBAR JUL OCH GOTT NYTT ÅR!!


Kommentarer

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0