Tiden går fort

Ja tiden bara rinner iväg känns det som.. Man har ju ALLTID något att göra om dagarna även om man inte umgås med någon så äre ju byta blöja, ut och gå och såna där rutiner som måste göras men dagarna bara flyger förbi ändå :)

Vi var på BVC förra veckan i fredags och lillgrabben hade växt skit bra, han låg precis på kurvan i vikt och längd huvudet låg han lite över :P hahaha, inte undra på att det är problem att få på han kläderna :P Sen var jag på återkontroll och det gick hur bra som helst, alla stygn var borta och allt hade läkt super bra :) Sedan så vart det pp så det inte bli en till på engång :P Ksk tur det! hehe

William fick ju sina 3 månaders sprutor i fredags också och herregud vad han skrek :( Det var verkligen göra ont skrik, så har han ALDRIG skrikit förut o han brukar inte skrika ni som känner han :P Nej men gud, det gjorde så ont i hjärtat och fy vad jobbigt det var! Han fick den sprutan han ska ha sen så fick han hepatit B på engång. Sen så var han slapp och LIIITE febrig under helgen som var men det gick så bra så :)

( BVC listan finner ni HÄR! )

Man ser verkligen hur mycket han växer när han ler o skrattar och jaa.. När han sitter i matstolen o tappar nappen på golvet så varje gång å säger han "bubbll" nånting som nästan "haha" haha :P Det slår inte fel inte  ^^ EN liten retsticka! ^^

Sen nu har han börjat att vända på sig igen, han har bara legat på rygg de senaste månaderna, i början kunde han somna på rygg o vakna på sidan men nu har han börjat med det igen och att ligga på magen, är ABOSLUT inte poppis! :P

Och rutinerna har vi fått in.. Man verkligen skillnaden på lillkillen att han mår bättre av det också! :) Brukar gå upp mellan halv 9-10 ungefär sedan äter han och sen är han vaken 1-2 timmar sedan äter han ersättningen då han får inte mycket mjölk av mig då han nyss vaknat.. Sedan efter ersättningen så brukar vi gå ut eller så lägger jag ut han på balkongen i vagnen och så sover han typ 2-3 timmar.. Sedan blir det mat igen ungefär vid 15 och lite lek och mat och liten sov stund till sedan är han hungrig igen vid 19-20 snåret men då får han inte mycket mat då han äter för natten vid 21.. Man märker verkligen skillnad på han om han inte får ha dessa rutiner liksom att han blir kinkig och mammig och allt så jag måste ge mig beröm själv att jag har fått in det så bra med rutinerna.. (UTAN ATT SKRYTA!!!!!)

Igår var jag ute för första gången :P Lr ute och ute, jag drog hem till TinA och Sara för korridors fest (jullovs hejdå typ) Var riktigt trevligt må jag säga, träffa folk som jag inte träffat sen gud vet när!! =) Dennis och William hade grabb kväll hemma <3

Idag ska jag o W mysa då pappa Dennis får lite lugn o ro, så vi får se om vi drar till Micaela ikväll lr inte.. :)

En nykläckt William <3


Kommentarer
Postat av: Mica

Du är en helt sjukt bra mamma! Jag ser verkligen upp till dig:) Bara så att du vet!

2010-12-18 @ 22:38:05
URL: http://babybaker.blogg.se/
Postat av: Sara

Naw, vad söt:)

Jag kommer och besöker dej snart;)

Var jättekul att du kom:D

2010-12-19 @ 00:07:13
URL: http://irlandskan.blogg.se/

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0