Dagen ^^

Lisa följde med mig till läkarn vid halv tre och så gick jag ner till en annan avd och ville prata med en sjuksköterska och vem ringer då inte på min telefon? Jo min läkare som jag har där och jag vart helt full i skratt och sa att jag sitter där och jag gick till hans undersökningsrum och då pratade vi ut och så så han skulle fixa recept så d är ju skönt att det löste sig :)

Sen drog vi hem till mig och lagade mat och lisa fick mat också, alla var nöjda och belåtna! :)

Nu sitter jag och väntar på att klockan ska bli 19 för att se på teve till kl 22 ^^ SÅ jag måste skjutsa hem lisa o mojje först :) Som ska bli snart :)

Annars så ska jag vika tvätt och packa för i morgon åker jag till KD och är där i en hel månad.. Ser dock inte fram emot d :/


Kommentarer

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0