Det är nu d gäller

Sorry att jag inte uppdaterade igår men mådde inge bra igår alls :S

Kom hem igår och jag låg i sängen tills jag somnade som vart ganska så fort..

Sen vaknade jag runt 1 i natt o inte kunde somna om förrän halv 3 men sen sov jag till halv åtta och nu äter jag frukost medans klockan ska bli halv nio så det blir dags att åka till sjukhuset :S

Nej ush drömde en massa i natt :( POSITIVA TANKAR!!!!!!!!!

Nej ska återgå till min varma oboy här.. <3

Uppdaterar hur det går på fosterdiagnostiken efter jag har varit på de..


Kommentarer
Postat av: TinA

kommer gå bra! :)

2010-02-15 @ 12:54:06
URL: http://egoism.blogg.se/

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0